
Vigtig information om din betaling via MobilePay
Vi oplever i øjeblikket, at flere medlemmer ringer ind, fordi de har modtaget en notifikation fra MobilePay om, at deres betalingskort er udløbet, eller at MobilePay ikke længere kan trække betaling for deres medlemskab hos Dansk Søredningsselskab.
Dette skyldes som regel, at MobilePay ikke har et gyldigt betalingskort eller en konto tilknyttet til den faste aftale, hvilket betyder, at kontingentbetalingen ikke kan gennemføres.
Det er vigtigt at understrege, at der ikke er noget galt – det kræver blot en opdatering af dit betalingskort i MobilePay.
For at hjælpe dig bedst muligt har vi lavet en trin-for-trin vejledning nedenfor samt vedhæftet en billedguide, der viser, hvordan du nemt opdaterer dit betalingskort i MobilePay.

Sådan opdaterer du dit betalingskort i MobilePay
- Åbn MobilePay på din telefon.
- Gå til "Aktiviteter" nederst i menuen (ikonet ligner en liste).
- Find Dansk Søredningsselskab under faste betalinger. Hvis du har fået en notifikation om, at betalingen fejlede, vil den også fremgå her.
- Tryk på aftalen for at åbne den. Her kan du se detaljer om din faste betaling.
- Vælg "Administrer aftale" og derefter "Betalinger".
- Under betalingsmetode, tryk på "Forbrugskort" (eller den nuværende betalingsmetode).
- Vælg "Tilføj nyt kort" og indtast oplysningerne fra dit nye betalingskort.
- Bekræft ændringen ved at trykke på "Bekræft".
- MobilePay vil nu bruge det nye betalingskort til fremtidige betalinger.
Når du har fulgt disse trin, vil din betaling til Dansk Søredningsselskab blive gennemført som normalt fremover. Hvis du oplever problemer undervejs eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Vi sidder klar på mailen [email protected] eller på telefonen hver dag mellem 09-15 på 70605265.
Har du problemer med MobilePay kan du også kontakte dem, så mere her https://mobilepay.dk/hjaelp/mobilepay-til-priv